четвер, 8 листопада 2012 р.

«Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів, підвищення ефективності структурних компонентів уроку засобами активних та інтерактивних технологій»

Етап уроку
Приклади активних і інтерактивних технологій
Організаційний момент


  • Діалог
  • Вправа-«криголам»
Перевірка домашнього завдання


  • Карусель
  • Метод дослідження
  •  
Підготовка до сприйняття нової теми (актуалізація опорних знань)

  • Робота в парах
  • Карусель
  • Робота в малих групах
  • Спільний проект
  • Пошук інформації
  • Коло ідей
  • Обговорення проблеми в загальному колі
  • Незакінчені речення
  • Інсценізація
  • Проведення конференції
  • ПРЕС
  • Займи позицію
  • Зміни позицію
  • Дебати
  • Позначки
  • Інтелектуальна розминка
  • Метод дослідження
  • Стилістичне конструювання
  • Митниця
  • Білі плями
  • Універсальнй опонент
Організація сприйняття і осмислення нової інформації(пояснення нового матеріалу)

  • Діалог
  • Пошук інформації
  • Рольова гра
  • Інсценізація
  • Драматизація
  • Проведення конференції
  • Займи позицію
  • Зміни позицію
  • Дискусія
  • Ґронування
  • Передбачення
  • Білі плями

Організація засвоєння інформації чи виконання пізнавальних завдань(формування умінь і навичок)

  • Робота в парах
  • Робота в ротаційних трійках
  • Робота в малих групах
  • Діалог
  • Синтез думок
  • Спільний проект
  • Коло ідей
  • Броунівський рух
  • Мозковий штурм
  • Дерево рішень
  • Рольова гра
  • Драматизація
  • Проведення конференції
  • ПРЕС
  • Нескінчений ланцюжок
  • Дискусія
  • Рефлексія
  • Евристичне спостереження
  • Метод пізнавальних ігор
  • Стилістичний експеримент
  • Спостереження над мовними явищами
  • Німа дискусія

Узагальнення вивченого й уведення його в систему знань, умінь і навичок, засвоєних раніше

  • Робота в парах
  • Робота в ротаційних трійках
  • Два-чотири-всі разом
  • Робота в малих групах
  • Акваріум
  • Синтез думок
  • Інсценізація
  • Спільний проект
  • Коло ідей
  • Броунівський рух
  • Мозковий штурм
  • Мікрофон, Сірники, Печиво
  • Незакінчені речення
  • Дерево рішень
  • Нескінчений ланцюжок
  • Дискусія
  • Дебати
  • Ґронування
  • Асоціативний кущ
  • Сенкан
  • Рефлексія
  • Емпатія
  • Метод пізнавальних ігор
  • Метод помилок
  • Стилістичне конструювання
  • Спостереження над мовними явищами
  • Робота із зв’язними текстами з урахуванням культурологічних, розвивальних і дидактичних можливостей
  • Фруктовий сад
  • Митниця
  • Мовне порт фоліо
  • Універсальнй опонент
  • Дипломатія
Підбиття підсумків

  • Діалог
  • Синтез думок
  • Мікрофон, Сірники, Печиво
  • Проведення конференції
  • Рольова гра
  • Нескінчений ланцюжок
  • Дискусія
  • Асоціативний кущ
  • Сенкан
  • Рефлексія
  •  
Повідомлення домашнього завдання

  • Пошук інформації
  • Доповідач-респондент
  • Випереджальні завдання
  • Робота із зв’язними текстами з урахуванням культурологічних, розвивальних і дидактичних можливостей

Немає коментарів:

Дописати коментар