четвер, 22 листопада 2012 р.

20.11.12.

Ще один урок української літератури був проведений...))) 
Цей урок був пов'язаний ще і з теорією літератури, як я і говорила система віршування діждалася мене)))Урок почався з того, що діти розповідали мені вірші на пам'ять, було дуже цікаво їх послухати, оцінити, але відчути себе в ролі вчителя що оцінює дітей, до кінця не вийшло((
Коли учень розповів вірш, я його оцінила на 9 балів, але вчитель вирішила що 8 вистаче з учня, і далі я вже вагалася між однією оцінкою та іншою.
В принципі урок був непоганим,но все ж таки мені було складно в поясненні нового матеріалу...і знов таки я приготувала презентацію яка дуже допомогла б мені і дітям, але проектор не працював((
На жаль, я не все встигла зробити з ними, що запланувала оскільки велику частину часу я витратила на теорію і запис її у зошити.Отже, на наступному уроці у мене буде можливість з'ясувати наскільки добре вони засвоїли всю інформацію на минулому уроці, в ході перевірки домашнього завдання, сподіваюся у них все вийде...))

21.11.12.

Урок розвитку зв'язного мовлення...Переказ
 Мені ще жодного разу не доводилося проводити урок зв''язного мовлення на практиці, тому саме в цей день у мене з'явилася хороша можливість спробувати себе на такому уроці.Отже, я проводила урок на тему "Переказ тексту з поєднанням різніх тіпів мовлення (письмово). Звичайно коли я готувала конспект уроку я не знала як правильно він повинен виглядати і в мене він мав вигляд звичайного конспекту, із звичайними етапами уроку...але пізніше, у нас була невелика консультація з Ларисою Вікторівною і саме вона "натякнула" нам про існування підручника "Методика викладання української мови"))))Тепер я знаю як виглядають такі конспекти...спасибі велике  Ларисі Вікторівні!)) Для мене, "Переказ тексту" це прочитати текст з вчителем і потім писати його за планом без підручників...але у мене він трошки інакше виглядав.Коли діти почали писати ,я хотіла сказати їм закрити всі підручники, але вчитель сказала не потрібно це робити, хай хоч щось напишуть...ну якщо так сказала вчитель, що поробиш, не суперечити ж їй)))Коли діти почали роботу над текстом, вони не дуже серйозно були налагоджені, інколи шуміли, але це було не довго звичайно, але що мені подобається в моєму класі, та і напевно багато дітей так роблять... тільки ближче до кінця уроку починають прискорюватися і розуміють що скоро дзвінок, треба закінчувати роботу і з'являється повна тиша))Мені дуже сподобався такий урок і в принципі він не викликав у мене особливих складнощів.

6 коментарів:

  1. Цікаво.
    Ось вам і технічні засоби.
    Малюємо)))

    А що за тема з літератури?

    ВідповістиВидалити
  2. Підручни з методики взагалі непогана річ! Його варто переглядати, особливо на практці! Можна дізнатися багато цікавого. Що ж до "втручання вчителя", то інколи методику проведення різних типів уроку їм теж варто нагадати.

    ВідповістиВидалити
  3. А вміти працювати з крейдою та дошкою треба вміти кожному вчителю.

    ВідповістиВидалити
  4. Найцікавіше, що і на етапі самоаналізу "урок не викликав особливих труднощів"! Я вражена(((

    ВідповістиВидалити