четвер, 15 листопада 2012 р.


14.11.12

Ось і знову я на блозі, навіть дивно що саме сьогодні, коли я провела свій другий урок української мови...Ну що я можу сказати...я звичайно думала урок пройде набагато краще, ніж вперше, але я здається помилилася(((Я ще ніколи не була така засмучена як сьогодні, після проведення уроку я маю на увазі! Почався урок і начебто все добре починалося не провіщаючи біди...але тут вчителька вийшла з класу...ну і понеслося....Дуже складно було утримати дисципліну в класі, як я тільки не намагалася...я дуже серйозно була налагоджена, але якось учні не дуже слухалися, частина класу працювала, а частина здається лише вдавала що працює.Я запланувала дуже багато і за часом я укладалася, але через відсутність дисципліни багато що не встигла.Тільки в самому кінці уроку повернулася вчитель, але як говоритися "поїзд пішов"...Саме у такі моменти тобі хочеться просто сісти і заплакати, але звичайно цього я собі дозволити не могла...Ось, що робити в таких ситуаціях!?Эх..подіваюсь наступний урок будь то мова або література мене більше порадують...

6 коментарів:

  1. Як я тебе розумію!!! У мене була подібна ситуація минулого року...учнів не могла заспокоїти навіть сама вчителька...Ти тримайся!! все буде гаразд, вони скоро звинкуть до тебе, а ти спробуй бути більш рішучою та жорстокішою. Я, наприклад, вчора декільком постівила двійки, і сьогодні вони були шовкові))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну двійки ставити я їм точно не буду,але щось спробувать треба)))дякую за підтримку.Звикнуть ще до мене)))

      Видалити
  2. Дисципліна, дисципліна, дисципліна.
    Страшне слово. А тепер спробуйте пригадати себе, коли ви порушуєте дисципліну і що вас утримує від цього.
    Тому варто говорити про повагу один до одного та виховання. Починати потрібно із стосунків, поваги, виховання. Ви ж не в клітку заходите. Тому одна справа зробити, якісь несподівані дії, що привернути їхню увагу до себе, а далі тримати їх погляд, їхню увагу. Нестандартність і молодість тут мають допомагати.
    А якщо ви намагаєтесь із себе "строїти" вчительку (так наші студенти часто роблять), то учні це швидко помічають і б'ють у найболючіше місце.
    Узагалі це складна робота - завоювати увагу учнів. Розпочинайте цю роботу ще задовго до уроку, встановлюйте контакт, визначте, хто із порушників дисципліни може вам стати помічником, які спеціальні завдання ви їм можете запропонувати. Якщо вони навіть учителя не слухають, значить стандартне "я говорю - ви слухаєте" не пройде.
    Те що ви переживаєте, це зрозуміло. Це не катастрофа. Але само собою воно не налагодиться. Шукайте шлях до учня. Цього вас і навчають на заняттях з психології та педагогіки.
    А найголовніше спробуйте зрозуміти їх, може вони мали право на таку диверсію. Їм було не цікаво, не зрозуміло, вони не відчували вашу внутрішню переконаність і справедливості ваших прагнень?
    До двійок вам вдаватися не доцільно. А от демонструвати твердість характеру, іноді варто, але не забувайте учням більш потрібні людяні вчителі, тому поєднуйте вимогливість з лагідністю.
    Успіхів!

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. Дякую,Олено Анатоліївно!)сподіваюсь на наступному уроці все буде добре..)

      Видалити