четвер, 29 листопада 2012 р.

24.11.12

Урок української літератури!!!
Мені дуже сподобався цей урок...діти дуже радіють  коли мене бачать, справді перед уроком завжди цікавляться коли ж в них  я вестиму англійську мову, чи не буде знову якої-небудь самостійної або тесту..)), такой вид діяльності у них відбувається зазвичай несподівано, або якщо я не планую самостійну, вчитель мені в цьому допоможе...так і на цьому уроці. Тема нашого уроку була пов'язана з аналізом вірша Т. Шевченка "Мінають дні,мінають ночі"
К підведенню підсумків, я запланувала тест і хотіла з дітьми разом попрацювати над ним, тест цей був досить складний для них, хоч і з вже готовими відповідями, залишалося лише обрати правільну. Моїм планам трохи завадили і врешті решт діти писали тест самостійно.. думала, що  у всіх двійки будуть, але коли перевіряла роботи, всього лише два учні написали погано...я була рада, що не все так погано))).
По суботах якось легше працювати..не знаю чому, може тому що уроки по 40 хвилин і не помічаєш як швидко летить час, або просто дітей не так багато на уроці...не знаю в чому тут справа, але факт залишається фактом!).
Нарешті я проводила урок з презентацією, так набагато цікавіше як дітям, так і мені!))

2 коментарі: