неділя, 18 листопада 2012 р.

17.11.12

Урок української літератури... 
Для цього уроку я приготувала презентацію, вона мені дуже потрібна була, урок звичайно був би цікавіший))но коли я увійшла до класу, я зрозуміла що урок пройде з декількома змінами. Олени В'ячеславівни не було, ну і звісно комп'ютера теж,  у мене на уроці була інша вчителька. Цей урок мені сподобався більш ніж попередні, та і діти якось звикли до мене))У мене вже краще виходило з дисципліною, але все-таки в моєму класі є один учень який нічого не робить і багато розмовляє(( Діти дуже зраділи мене побачивши і їм вже не терпиться мене побачити як вчителя англійської мови.Урок пройшов  навіть не погано, ми з дітьми написали тест і я сподіваюся у них будуть гарні оцінки)) На наступний урок вони мені розповідатимуть вірші, дуже цікаво буде їх послухати й оцінити особливо...Я отримала море задоволення від свого уроку і 8-в клас вже майже як рідний мені!!))) 
Ось і закінчився тиждень проведення уроків..знаєте, виявилось, що проведення уроків це зовсім не страшне заняття, в такій справі головне добре підготуватися і тоді я думаю все вийде))Я зрозуміла одне, що коли готуєшся до уроку, пишеш конспекти тут потрібно бачити цей урок, як може пройті той або інший вигляд роботи, безглуздо скласти конспект не вийде.Далі на мене чекає розвіток зв''язного мовлення і якщо чесно, мене він лякає, але лише тим що і як писати в конспекті, звичайно я звернуся за допомогою до вчителя і керівника  практики, але хотілося б щоб університеті нам про таке складання конспектів розповідали більше і детальніше)))

5 коментарів:

  1. Слава Богу, хоч на переддипломній практиці ми зрозуміли, що складання якісного конспекту впливає на результативність уроку. Готуючись до будь-якого уроку, завжди потрібно з'ясувати для себе: що я буду робити, з якою метою, якого результату прагну досягти? Тоді ніщо не буде лякати.

    ВідповістиВидалити
  2. Світлано, а які думки щодо перевірки поезії? Будете весь урок слухати той самий вірш (чи різні поезії)? Гарантую, що в першому випадку дисципліни на уроці не буде...
    Чекаю на консультацію - дуже хочеться побачити, які ж висновки ви зробили за цей тиждень і як підходите до складання конспекту.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Деякі учні розповідали один вірш,а деякі два..не всі звичайно вивчили їх(почала оцінювати дітей я,але вчитель виправяла мої оцінки і ставила свої((

      Видалити
  3. А якби наші студенти ще перечитували те, що пишуть і в конспектах, і в повідомленнях, яка б користь усім була!

    ВідповістиВидалити
  4. На жаль, фраза "звернуся за допомогою..." виявилася лише фікцією, тому результат дивися далі...

    ВідповістиВидалити