четвер, 15 листопада 2012 р.


12.11.12

Ось і настав цей день коли я мала можливість провести урок, а не спостерігати за ними.В цілому, я думаю що провела урок непогано, принаймні я старалася щоб він пройшов добре. Урок так швидко почався, що я навіть не встигла захвилюватися) Все що я запланувала провести в принципі вийшло, навіть залишилося пару хвилин, але саме тут мене трохи збила вчитель. Коли справа підійшла до підведення підсумків, діти ще виконували самостійно вправу і тут Олена В'ячеславівна мені говорить, зараз дзвінок, ну і звичайно... я майже відразу перейшла до підсумків і  до домашнього завдання...стою чекаю, а його все нема(( саме у цей момент вчитель вирішила зібрати зошити у дітей і все зіпсувалося(( Звичайно, мене вже ніхто не чув і дисципліна класу зникла...саме це мені не дуже сподобалось((
До речі, діти дуже активні мені попалися і ще вони дуже люблять поговорити, навіть один хлопчик, сказав що не буде нічого робити доки я не скажу йому що поставлю за це завдання оцінку...але коли я йому відповіла, що зовсім йому нічого не поставлю, він задумався і став працювати))діточки дуже розумні, виконували всі завдання, але заспокоїти їх звичайно було не так просто... Після уроку вчитель мені сказала що все було добре і найголовніше, що ще вона додала, що це учні мене так перевіряли, чи зможу я далі вести урок чи ні...але я так просто не здалася)))Сподіваюсь, що всі мої подальші уроки пройдут більш ніж просто добре.

2 коментарі:

  1. Світлано, у мене дежа вю... Я вчора читала це і коментар залишала... Щось змінилося? Хоча б надалі все залишиться вже у такому форматі?

    ВідповістиВидалити
  2. я переробила,ви сказали мені краще переробити,я і зробила трошки інакше,те що було в щоденнику я копіювала на головну стрінку...тепер свої висновки я будуписати тут,на головній сторінці))

    ВідповістиВидалити