вівторок, 25 грудня 2012 р.


ЗВІТ
 ПРО ПРОХОДЖЕННЯ  ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

студентки 5 курсу,  групи УА


                                        Баранової Світлани Олегівни

Практику проходила у 8-В  класі,  СШ № 58
з   05.11 до  29.11 2012р.
Груповий керівник               Макаренко Лариса Вікторівна
Керівник від бази практики   Школова Олена Вячеславівна

Кількісні результати педагогічної практики

Відвідано ______5___________  уроків учителів ( з них ___1______ мови, ___4______ літератури)
Відвідано _________6________  уроків практикантів( з них __3____ мови, ____3____ літератури)
Проведено_________11________ уроків ( з них ___6_____ мови, __________5________ літератури)
Відвідано     _________1______  позакласних заходів

1.      Зміст та характеристика навчально-виховної роботи студента під час практики.

Педагогічну практику проходила в спеціалізованій школі № 58 з поглибленим вивченням суспільно-економічних дисциплін ім. героя радянського союзу В.І. Калядіна.
В школі працює високо кваліфікаційний колектив учителів. Більшість вчителів української мови і літератури мають стаж роботи більше 10 років й високу методичну підготовку.
Перше, що ми зробили – ми приймали участь у настановчій конференції, де було чітко пояснена структура нашої роботи, були настанови щодо нашої організації. Шкільний кабінет української мови і літератури має технічні засоби навчання. Клас забезпечений науковою і методичною літературою.
Наступним нашим кроком було відвідування та аналіз уроків вчителів. Ми відвідали достатню кількість уроків. Але, нажаль нам довелось побачити велику кількість саме уроків літератури, а ні мови. Ми бачили різні уроку. Деякі були цікаві, з використанням великої кількості різних методів і прийомів, а деякі стандартні, але вони теж не були поганими.
Познайомилась я зі своїм 8-В класом, це гарні, старанні та доброзичливі учні. Працювати було з ними іноді важко, але дуже приємно.
Під час практики мною було проведено 11 уроків (6 з них мови і 5 літератури). Перед кожним проведенням уроків я мала змогу отримувати консультації від учителя, це дало змогу провести свої уроки ефективніше.
При підготовці я керувалася такими принципами, як особливість віку учнів, визначення навчальних завдань теми. Необхідно було продумати завдання підручника, відповідно до завдань уроку. Вирішити, що саме потрібно відпрацювати на уроці.

2.     Найтиповіші помилки (труднощі)

Звичайно при проведенні такої великої кількості уроків, не так легко уникати своєрідних помилок. Але після проведення кожного уроку, можна зрозуміти, які найтиповіші помилки та труднощі виникнули при проведенні.
Найтиповіші труднощі були коли запланованих завдань багато, а часу вже не вистачає і починаєш викручуватися. Дисципліна на уроці не завжди спокійна була, важко всі 45 хвилин зосереджувати увагу учнів.

3.     Особисті досягнення.

Під час проходження практики я намагалася проводити цікаві уроки з використанням різних методів і прийомів. Звичайно нетрадиційні уроки цікавіші учням, вони і сприймають матеріал краще.
Мною були використанні різні прийоми та форми роботи на уроках. Такі як: оголошення теми уроку учнем, робота у групах, у парі. Підбиралися різні цікаві завдання, такі як: творчі вправи, вправи на приклад.

4.     Загальні висновки

При проходженні практики в школі, головною метою для мене було навчитися правильному використанню календарно-тематичного планування уроків, отримати навички у викладанні української мови і літератури, навчитись орієнтуватися в нестандартних умовах, ситуаціях, які можуть виникнути у процесі роботи з учнями.
За всі роки практики, я ніколи не була досить серйозною у проведенні своїх уроків і не ставилася до них як до важливої частини мого студентського-шкільного життя. Тільки зараз розумієш, що у вчителя велика відповідальність перед дітьми. Як діти навчаться, так вони і підуть у життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар