вівторок, 25 грудня 2012 р.


САМОАНАЛІЗ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
проведеного Барановою Світланою Олегівною
27.11.12 в 8-В класі, СШ № 58
Керівник від бази практики – Макаренко Лариса Вікторівна
Тема уроку: «Леся Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу. Мотив гармонійного єднання людини з природою у вірші «Давня весна»».
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу
Метою проведеного уроку було ознайомити учнів з деякими біографічними відомостями Лесі Українки; розвивати навички визначення мотивів поезій; удосконалювати навички визначення віршового розміру; розвивати емоційну сферу.
Урок проведений на належному рівні. При плануванні та проведенні уроку я дотримувалася загально дидактичних вимог. Тип та структура уроку відповідають його цілям та завданням. Обрані шляхи досягнення мети, комплекс прийомів, завдань, сприяли реалізації поставленої мети: ознайомити учнів з біографічними відомостями поетеси.
На початку уроку було запропоновано учням уявити себе вчителем і познайомити учнів із темою уроку. Це сприяє кращому розумінню, саме про що йдеться мова протягом 45 хвилин. Непоганим результатом на мою думку, користувався прийом криголам – очікування, тому що учні завдяки своїм очікуванням зрозуміють у кінці уроку отримали вони те що хотіли чи ні.
Планування та проведення уроку в цілому відповідає логіці навчального процесу. Структурні компоненти уроку визначені із врахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань.
Для досягнення мети я використовувала такі методи і прийоми навчання як: усний виклад, бесіда, читання, гра «Доміно», «Мікрофон».
За допомогою технічних засобів навчання мені вдалося сконцентрувати увагу учнів на темі. При проведенні уроку зіткнулася з такими труднощами як неповага учнів до своїх сверстників.



Немає коментарів:

Дописати коментар