САМОАНАЛІЗ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
проведеного Барановою Світланою Олегівною
27.11.12 в 8-В класі, СШ № 58
Керівник від бази практики – Макаренко Лариса Вікторівна
Тема уроку: «Леся
Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу. Мотив
гармонійного єднання людини з природою у вірші «Давня весна»».
Тип уроку: урок вивчення
нового матеріалу
Метою проведеного уроку було ознайомити
учнів з деякими біографічними відомостями Лесі Українки; розвивати навички
визначення мотивів поезій; удосконалювати навички визначення віршового розміру;
розвивати емоційну сферу.
Урок проведений на належному рівні. При плануванні та проведенні уроку я
дотримувалася загально дидактичних вимог. Тип та структура уроку відповідають
його цілям та завданням. Обрані шляхи досягнення мети, комплекс прийомів,
завдань, сприяли реалізації поставленої мети: ознайомити учнів з біографічними
відомостями поетеси.
На початку уроку було запропоновано учням уявити себе вчителем і
познайомити учнів із темою уроку. Це сприяє кращому розумінню, саме про що
йдеться мова протягом 45 хвилин. Непоганим результатом на мою думку,
користувався прийом криголам – очікування, тому що учні завдяки своїм
очікуванням зрозуміють у кінці уроку отримали вони те що хотіли чи ні.
Планування та проведення уроку в цілому відповідає логіці навчального
процесу. Структурні компоненти уроку визначені із врахуванням психологічних
закономірностей засвоєння знань.
Для досягнення мети я використовувала такі методи і прийоми навчання як:
усний виклад, бесіда, читання, гра «Доміно», «Мікрофон».
За допомогою технічних засобів навчання мені вдалося сконцентрувати увагу
учнів на темі. При проведенні уроку зіткнулася з такими труднощами як неповага
учнів до своїх сверстників.
Немає коментарів:
Дописати коментар