вівторок, 25 грудня 2012 р.


САМОАНАЛІЗ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
проведеного Барановою Світланою Олегівною
28.11.12 в 8-В класі, СШ № 58
Керівник від бази практики – Макаренко Лариса Вікторівна
Тема уроку: Неозначено – особові речення. Узагальнено – особові речення.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок

Метою проведеного уроку було поглибити знання учнів про односкладні речення; сформувати поняття про неозначено – особові речення й узагальнено – особові речення, способи вираження в них головного члена; розвивати творчі вміння, аналізувати, трансформувати й конструювати неозначено – особові, узагальнено – особові речення, у яких головний член має різні способи морфологічного вираження; формувати вміння визначати стилістичну функцію цих синтаксичних конструкцій у текстах різних стилів мовлення;
Урок проведений на належному рівні. При плануванні та проведенні уроку я дотримувалася загально дидактичних вимог. Тип та структура уроку відповідають його цілям та завданням. Обрані шляхи досягнення мети, комплекс прийомів, завдань, сприяли реалізації поставленої мети: поглибити знання учнів про односкладні речення.
На початку уроку було запропоновано учням уявити себе вчителем і озвучити тему уроку. На мій погляд, це допоможе гарному уявленню учнів про всю структуру уроку. Прийом «криголам» допомагає дітям заздалегідь продумати, що він отримає від сьогоднішнього уроку. Метод дослідження-моделювання допоміг учням краще зрозуміти використання неозначено-особових та узагальнено-особових речень на практиці. Прийом гри «третє зайве» підсумував остаточне розуміння нової теми.
Планування та проведення уроку в цілому відповідає логіці навчального процесу. Структурні компоненти уроку визначені із врахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань.
Для досягнення мети я використовувала такі методи і прийоми навчання як: «Криголам», мозковий штурм, робота з підручником, творчі вправи, роботи у парі, дослідження-моделювання, лінгвістична гра «третє зайве», «Мікрофон».
За допомогою технічних засобів навчання мені вдалося сконцентрувати увагу учнів на темі.



Немає коментарів:

Дописати коментар