САМОАНАЛІЗ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
проведеного Барановою Світланою Олегівною
28.11.12 в 8-В класі, СШ № 58
Керівник від бази практики – Макаренко Лариса Вікторівна
Тема уроку: Неозначено – особові речення. Узагальнено – особові речення.
Тип уроку: урок формування
умінь і навичок
Метою проведеного уроку було поглибити знання учнів про односкладні речення;
сформувати поняття про неозначено – особові речення й узагальнено – особові
речення, способи вираження в них головного члена; розвивати творчі вміння, аналізувати,
трансформувати й конструювати неозначено – особові, узагальнено – особові
речення, у яких головний член має різні способи морфологічного вираження;
формувати вміння визначати стилістичну функцію цих синтаксичних конструкцій у
текстах різних стилів мовлення;
Урок проведений на належному рівні. При плануванні та проведенні уроку я
дотримувалася загально дидактичних вимог. Тип та структура уроку відповідають
його цілям та завданням. Обрані шляхи досягнення мети, комплекс прийомів,
завдань, сприяли реалізації поставленої мети: поглибити знання учнів про
односкладні речення.
На початку уроку було запропоновано учням уявити себе вчителем і озвучити
тему уроку. На мій погляд, це допоможе гарному уявленню учнів про всю структуру
уроку. Прийом «криголам» допомагає дітям заздалегідь продумати, що він отримає
від сьогоднішнього уроку. Метод дослідження-моделювання допоміг учням краще
зрозуміти використання неозначено-особових та узагальнено-особових речень на
практиці. Прийом гри «третє зайве» підсумував остаточне розуміння нової теми.
Планування та проведення уроку в цілому відповідає логіці навчального
процесу. Структурні компоненти уроку визначені із врахуванням психологічних
закономірностей засвоєння знань.
Для досягнення мети я використовувала такі методи і прийоми навчання як:
«Криголам», мозковий штурм, робота з підручником, творчі вправи, роботи у парі,
дослідження-моделювання, лінгвістична гра «третє зайве», «Мікрофон».
За допомогою технічних засобів навчання мені вдалося сконцентрувати увагу
учнів на темі.
Немає коментарів:
Дописати коментар